Odzyskać nadzieję

sobota, 26 września 2015

Rozdział 98

Nicole:
Powell wsadzał moją walizkę do samochodu.
- Będę tęsknić.
- Raczej nie bo będziemy przecież rozmawiać.
To jest najlepsze w całym moim życiu. Możliwość rozmowy w ten sposób.
- Ale nie będę cię widzieć.
- Zobaczysz szybko minie ten czas i znów mnie zobaczysz.
- Kocham cię, Dymitr.
- Ja ciebie też Nicole.
- Wasza Wysokość musimy jechać- usłyszałam Powella.
Wsiadłam do samochodu, Phil usiadł koło mnie. Z mojej torebki wyjęłam telefon ze słuchawkami i puściłam muzykę. Z tego co wiem mamy jechać parę godzin. Oby podróż było bezproblemowa.

Powell:

Księżniczka wsiadła z Philem na tył samochodu. Tak jak się spodziewałem zaczęła słuchać muzyki. Mam nadzieje, że tym razem jej podróż będzie bezpieczna. Po krótkim czasie w samochodzie dało się usłyszeć głos córki króla. Dość często się to zdarza. Zaczęła śpiewać polską piosenkę

Uciekam znów jak najdalej
Choć dobrze wiem
Nie musi się nigdy zdarzyć, to co złe
I w cieniu rzęs 
Zostawię tu ostatnią z łez
Nie boje się
Zapominam, krzyczę, gram
Z dnia na dzień
Bardziej chcę

Być znowu 
Tam tam tam
Tam tam tam
Ciągle w głowie mam ten plan
Tam tam tam
Tam tam tam
Poczuć jeszcze raz ten stan 

Rzucić los w nieznane
Tańczyć nieprzerwanie
Cieszyć się każdą z chwil
Odnaleźć gdzieś najdalej
Noce nie przespane
Od nowa spełniać wszystkie sny

I wiem ze w końcu znajdę jedną z dróg
Szukam wszędzie znaków przez mgłę
Jestem blisko już
A wszystko to co w głowie mam, łączy w sobie tyle zdań
I zapominam, krzyczę, gram
Byle by być znowu tam

Być znowu 
Tam tam tam
Tam tam tam
Ciągle w głowie mam ten plan
Tam tam tam
Tam tam tam
Poczuć jeszcze raz ten stan 

Rzucić los w nieznane
Tańczyć nieprzerwanie
Cieszyć się każdą z chwil
Odnaleźć gdzieś najdalej
Noce nieprzespanie
Od nowa spełniać wszystkie sny

Tam tam tam
Tam tam tam
Ciągle w głowie mam ten plan
Tam tam tam
Tam tam tam
Poczuć jeszcze raz ten stan

Tam tam tam
Tam tam tam
Ciągle w głowie mam ten plan
Tam tam tam
Tam tam tam
Poczuć jeszcze raz ten stan

Tam tam tam
Tam tam tam*

Ma piękny głos mam nadzieje, że się nie zorientuję szybko, bo moim zdaniem ładnie śpiewa, a to może być miłym umileniem podróży.

* Monika Leewczuk "Tam tam"
Wiem, że może być trochę nudno, ale mam nadzieje, że i tak się podoba :)

1 komentarz:

  1. Uwielbiam! Ciekawa jestem, jak ubarwisz jej ten wyjazd. Czekam na następny i weny życzę.:*

    OdpowiedzUsuń